Община Асеновград ще окаже подкрепа на 288 потребители по проекта „Патронажна грижа“

10 Апр 2020 18:47

 

Община Асеновград информира, че на 09.04.20 г. стартира прием на документи от кандидати за потребители на услуги в домашна среда във връзка със спазване на мерки срещу пандемията от COVID-19 по Проект „Патронажна грижа в община Асеновград” по административен договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 г. – 2020 г., по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2” и процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3”. Желаещите да кандидатстват е необходимо да подадат документи в офиса на „Домашен социален патронаж“ в Асеновград, на булевард „България“ №25. Телефон за връзка: 0331 63 712. Броят на нуждаещите се, които ще получат подкрепа по проекта, е точно 288. За потребители на услуги в домашна среда могат да кандидатстват:
• хора с увреждания;
• възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
• възрастни в риск – това са лица, които са:
- в зависимост от грижа поради увреждане, неподвижност или невъзможност за водене на независим и самостоятелен живот;
- в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19;
- самотни родители с деца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами.
Услугите, които може да ползва едно лице са: доставка на храна, хранителни продукти и такива, от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора).
Необходими документи за кандидат-потребители:
1. заявление по образец-приложение № 1, към което се прилагат следните документи:
• документ за самоличност (за справка);
• копие на медицински документи, удостоверяващи здравословното състояние на кандидата, ЕР на ТЕЛК/НЕЛК, други актуални медицински документи, с които се удостоверява здравословното състояние на лицето;
• копие на документ, определящ конкретното лице за настойник, попечител или упълномощено лице на кандидата за услугата – ако е приложимо;
Предоставянето на услуги е за периода до 31.12.20 г., включително.
Освен това, община Асеновград в качеството си на бенефициент по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 2“ и „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3“ стартира набиране на персонал за предоставяне на услуги в домашна среда, във връзка със спазване на мерки срещу пандемията от COVID-19. Длъжностите, които са открити, са следните:
1. „Домашен помощник“ - 30 души на трудов договор с почасова заетост до 8 часа. Кратко описание на длъжността: извършват доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, включително лекарства (закупени със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора), заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги (със средства на потребителите или с други средства, различни от тези по договора). Изготвя, води и съхранява документацията съпътстваща услугата съобразно изисквания по проекта. Изискванията за заемане на длъжността са основно образование; професионален опит – не се изисква, но опитът се счита за предимство; да е физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказани за заемане на длъжността; да не е осъждан; да притежава умение и нагласа за работа с хора с увреждания, възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване и хора в риск; да умее да работи самостоятелно и в екип; да познава основните принципи и методите на работа и да прилага индивидуален подход към лицата и семействата.
2. "Диспечер" – двама души на трудов договор с почасова заетост до 8 часа. Кратко описание на длъжността: изготвя документация, съгласно нормативната уредба и изисквания по проекта; координира дейността по предоставянето на услугите в домашна среда във връзка със спазване на мерки срещу пандемията COVID-19; осъществяват връзка и координация между потребителите, управленския екип патронажна грижа /УЕПГ/, домашните помощници и екипа за организация и управление на проекта; приема заявления, информира и извършва директна работа с потребителите; води и съхранява документацията по предоставянето на услуги по проекта, с прилежащите документи съгласно изискванията. Изискванията за заемане на длъжността са образователна степен - средно образование; да е физически и психически здрав, без заболявания, определени като противопоказани за заемане на длъжността; да не е осъждан; да притежава умение и нагласа за работа с хора с увреждания, възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване и възрастни в риск; умения за работа самостоятелно и в екип.
3. "Шофьор" - на трудов договор с почасова заетост до 8 часа Кратко описание на длъжността: транспортира домашните помощници до домовете на потребителите по зададени маршрути; изпълнява своевременно поставените задачи, свързани с транспортното обслужване на персонала, с цел осигуряване на услуги в домашна среда във връзка със спазване на мерки срещу пандемията от COVID-19.; следи за изправността на повереното му моторно превозно средство (МПС) и навреме сигнализира за необходими ремонти, за извършването на годишния технически преглед в съответните срокове и познава изискванията на текущото поддържане и обслужване на автомобила преди, по време и след движение; отразява километрите в пътните листове така, както са засечени по изминатите маршрути с подпис на лицето, ползвало автомобила, като представя на счетоводителя на проекта надлежно оформените пътни листове; познава и спазва безусловно Правилника и Закона за движение по пътищата. Изискванията за заемане на длъжността са образователна степен - средно образование; професионален опит - 1 година; да не е осъждан; да притежава необходимата квалификация за категорията на управлявания автомобил; да е физически и психически здрав; да притежава умения за работа в екип.
Документи се подават лично в сградата на „Домашен социален патронаж“ в Асеновград, на булевард „България“ №25, всеки работен ден от 08:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:00 ч. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителите, определени да ги приемат. За повече информация от заинтересованите лица - телефон 0331 63 712. Срокът за кандидатстване е до 15:00 ч. на 16.04.20 г., включително.

Main Menu